Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешки при диагностика Unidiag

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:06.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
      ОК. Тъй като в поста на колегата, на който отговорих, той е написал, че се "въоръжава" само с контактен спрей за проблемите, му го написах. Все пак един от важните му проблеми в случая е дебитомера.
      Ако беше прочел внимателно дефинициите на грешките:

      P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit malfunction.

      P0110 Intake Air temperature Circuit Malfunction.

      и ако беше разбрал написаното, щеше да забележиш и двете думички "Circuit Malfunction".

      Което означава, че съществува проблем с електрическите вериги на това устройство (до ECU - то).
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:05.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        А, това вд40 не знам защо въобще го ползвате, става само да напръскаш някоя резба.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:06.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
            Това е така, но не се изключва и да са от "умрял" дебитомер, както сполучливо отбеляза и Доктора.
            Може и да е умрял, но може и да не, както не тъй сполучливо вече написах в пост №9 по темата.

            И за да спрем дотук с хвърлянето на боб, би трябвало да се върнем на това, което е ясно до момента.

            А именно "съобщението" за неизправности по веригите.

            Ако тези неизправности се дължат на окислени връзки, отстраняването им дори не налага демонтирането на дебитомера.

            ---------- Post added at 17:20 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
            Това е така, но не се изключва и да са от "умрял" дебитомер, както сполучливо отбеляза и Доктора.
            Чети например тук, Алфисте-идеалист: https://www.obd-codes.com/p0100.
            Ако не загрееш бързо, пиши да го болдна, че може да е и от дебитомера. Дори по мое мнение най-вероятно е точно дебитомера.
            Да, ако обичаш, да го болднеш.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:07.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                Специално за дебитомера - чисти се само със специални спрейове за дебитомери като например CRC Mass Air Flow Sensor Cleaner. И с нищо друго.
                Всякакви други "лекарства" от сорта на контактни спрейове, обезмаслители (например "Изопропанол") и други имат по-скоро отрицателен, а често и катастрофален ефект върху дебитомера.
                На 156-цата съм го чистил няколко пъти с чист спирт, който пръскам чрез спирнцовка, и резултатът винаги е бил положителен!
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                  P0100 MAF Circuit Malfunction Technical Description Mass Air Flow (MAF) Circuit Malfunction What does that mean? This diagnostic trouble code (DTC) is a generic powertrain code, which means that is applies to OBD-II equipped vehicles. Although generic, the specific repair steps may vary depending on make/model. Basically this means that there is a problem with the Mass Air Flow (MAF) sensor or circuit. Other MAF sensor circuit DTC trouble codes are P0101, P0102, P0103, and P0104.

                  Read more at: https://www.obd-codes.com/p0100
                  Copyright OBD-Codes.com
                  Сeга да видим, кой грее бавно и кой изобщо не грее.....

                  От фермана, който ти си посочил, като вероятни причини за грешката пише:

                  Causes A code P0100 may mean that one or more of the following has happened:

                  - The MAF may be disconnected, or a wiring connection may be bad

                  - The MAF sensor may be faulty


                  Тук това за което аз говоря и препоръчвам е записано на първо място.

                  И по-натам - за действията, които следва да се предприемат:

                  Possible Solutions:

                  The simplest thing to do is to reset the code and see if it comes back.


                  Това вече посъветвах колегата да направи и той го извърши безрезултатно.

                  Значи отиваме още по-натам:

                  - Verify that the Mass Air Flow Sensor wiring is connected properly and that there are no broken / frayed wires.

                  - Unplug and reconnect the MAF wiring harness

                  - Check the voltage of the MAF sensor (refer to a repair manual for vehicle specific information)

                  - Replace the MAF sensor


                  До момента съветвам колегата да извърши първите 3 а ти го съветваш да го чисти със спрей за дебитомери.

                  Докога ще дезинформираш хората, Гайдаров?
                  Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:38.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:07.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение

                      След като си го чистил със спирт, резултатът е толкова положителен, колкото и от "Изопропанол". Опитай следващия път със специален спрей за дебитомери и виж разликата.
                      Ник, и хиляда пъти да им кажеш това, пак ще има неразбрали. Що се хабиш???
                      Относно проблемите с дебиЛомерите - те има три варианта - сдухан, зацапан, чист и работещ.
                      Е, има и един друг вариант - менте

                      Comment


                      • #26
                        ...
                        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:07.

                        Comment


                        • #27
                          Гайдаров, ще го кажа така, че дори и ти да го разбереш.

                          Когато телевизорът ти спре да работи, не го носиш на ремонт или не си купуваш нов, преди да си проверил, дали има ток в контакта.

                          Хайде сега продължавай да се напиняш.

                          Така или иначе, колегата с проблема вече разбра, какво трябва да прави.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            ...
                            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 23:08.

                            Comment


                            • #29
                              А дали е дебиЛомер толкова лесно се разбира .....

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                                А дали е дебиЛомер толкова лесно се разбира .....
                                Как ?
                                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X